Strategie
Communicatie
Marketing
Webdesign
Werkwijze
De formule verklaart de werkzijze.
Euro = Logisch Webdesign in het kwadraat.
Vertaling: Als je website goed in elkaar steekt verdien je knaken. Maak je je website beter, meer logisch dan gemiddeld/dan je concurrent, dan gaat je omzet kwadratisch omhoog.

Ik had een waan-zin-nig mooie template kunnen gebruiken van Divi. Zo had ik jou kunnen doen geloven dat ik ONT-ZET-TEND mooie dingen kan ontwerpen.
Dat doe ik dus niet.
Logisch Webdesign draait om vertrouwen creëren. Je klant moet meteen voelen dat ie niet in de maling genomen wordt, maar dat jij zijn of haar leven makkelijker gaat maken. Beter gaat maken.
Als je van mooie websites houdt die tevens goed converteren kijk je gewoon bij de voorbeelden. Er zullen steeds meer voorbeelden bijkomen dus bewijs genoeg lijkt me.
Basisbeginselen website
Veel mensen denken nog steeds dat een website mooi moet zijn.
Dat hoeft dus niet.
Als je producten of services verkoopt die esthetisch mooi zijn moet je website esthetisch mooi zijn.
Als je producten of services verkoopt die ten eerste functioneel noodzakelijk zijn moet je website dus ten eerste functioneel zijn.
Voorbeeldje doen? Doen we.
1. Een familiebedrijf moet warmte uitstralen, de website van en familiebedrijf moet dus warmte uitstralen.
Nog eentje? Komt ‘ie.
2. Een budgetwinkel moet betaalbaarheid uitstralen, de website van een budgetwinkel moet dus betaalbaarheid uitstralen. (Of dacht je dat de Lidl en AliExpress geen geld hadden om een mooiere website laten ontwikkelen?)
Etcetera.
